VIL DU VÆRE MED I DANSK BEATBOX FORENING?

Er du interesseret i at udvikle dine beatbox-evner og samtidig være en del af et aktivt og engageret fællesskab? Så bliv medlem af Dansk Beatbox Forening og få adgang til en lang række medlemsfordele.

Som medlem kan du nyde godt af rabatter på billetter til arrangementer som DM, workshops og jam sessions, så du kan få endnu mere ud af din passion for beatboxing. Men det er ikke alt – dit medlemskab er også med til at støtte vores frivillige non-profit arbejde, som fokuserer på at fremme og udvikle beatbox-kulturen i Danmark.

Vi ønsker at give unge og talentfulde beatboxere mulighed for at få rådgivning og vejledning, så de kan opnå deres fulde potentiale og fortsætte med at udvikle deres færdigheder. Som medlem kan du være med til at gøre en forskel og støtte vores arbejde i at give disse unge talenter de bedste forudsætninger for at lykkes.

Derudover arrangerer vi også en række træninger og events, hvor du kan møde andre passionerede beatboxere og få mulighed for at udveksle erfaringer og teknikker. Som medlem vil du også få adgang til vores online forum, hvor du kan stille spørgsmål, få hjælp og få inspiration fra andre medlemmer af fællesskabet.

Hvis du ønsker at være en del af et livligt og engageret beatbox-fællesskab, hvor du kan forbedre dine færdigheder og samtidig støtte en god sag, så skynd dig at blive medlem af Dansk Beatbox Forening allerede i dag.

Vi ser frem til at byde dig velkommen!

BLIV MEDLEM:

Kontingentet for at blive medlem gælder fra den 31. maj hvert år og varer indtil den 31. maj det følgende år. Det koster kun 50 kr for dette årlige medlemskab. Det er en fantastisk mulighed for at støtte vores forening, deltage i vores aktiviteter og være en del af vores vækstende beatbox-familie.

For at betale kontingentet kan du vælge mellem to nemme metoder:

1. **MobilePay:** Overfør 50 kr til vores MyShop-nummer: 643844, og angiv beskeden som “Kontingent 2023.”

2. **Bankoverførsel:** Overfør beløbet til vores bankkonto med følgende oplysninger: Reg: 9570, Konto: 0013481288. Husk at inkludere dit fulde navn og angiv beskeden som “Kontingent 2023.”