VIL DU VÆRE EN DEL AF DANSK BEATBOX FORENING?

Er du interesseret eller kender du nogen, som kunne tænke sig at være en del af en kunstnerisk ambitiøs beatbox-forening i rivende udvikling?

Som frivillig i Dansk Beatbox Forening får du mulighed for at bidrage til beatbox-shows, workshops og andre projekter samt udvikle dine evner og kompetencer inden for mange forskellige områder.

Vi søger en person med kreative løsninger og ideer, som naturligt kan se, hvor beatbox kan passe ind. Vi har mange spændende opgaver og aktiviteter, og foreningen er i vækst og i gang med at idéudvikle, planlægge og søsætte mange beatbox-aktiviteter.

Som frivillig i Dansk Beatbox Forening får du mulighed for at bidrage til foreningens udvikling med dine ideer og færdigheder, opleve gode stunder med andre frivillige og modtage et frivilligbevis, som kan bruges som dokumentation til dit CV. Derudover får du gratis adgang til mindst to årlige arrangementer for frivillige, en T-shirt og gratis adgang til Danmarksmesterskaberne i beatbox.

Hvis du er interesseret i at blive frivillig hos Dansk Beatbox Forening, bedes du kontakte os og beskrive lidt om dig selv samt de områder, du gerne vil arbejde med som frivillig. Vi ser frem til at høre fra dig.

Kontakt os nu